Sjukt bra dag!

Dagen med mina homies har varit helt sjukt bra måste jag säga! Underbart!

Vi tog tåget till stan på morgonen och det första vi gjorde var att äta pommes och glas, haha. Sen tog vi oss en sväng runt i kring, Sofie och Mathilda letade nagellack. På vägen kikade vi även efter kläder till älskling. Hittade en hel del snyggt på JC som fick följa med honom hem ;) Vi gick runt ytterligare (vi har gått hur mycket som helst!) och jag hittade en gul jeansjacka på H&M, happiness! Vi har även varit en sväng och käkat go lunch, köpt 1 kilo godis, kollat på när dom andra moffat i sig glass, försökt fly från fiskmåsar och haft allmänt kul! Flumm på elitnivå asså! :D

Efter att vi kommit hem så gick vi en sväng till fotbollsplanen vid skolan och busade med Sofies vovve, och fick lite allmäna anfall, iallafall Mathilda... (y)

Smörgåstårta till middag och nu senaste Narnia avslutar den här dagen väldigt bra måste jag säga, en av de bästa dagarna på länge faktiskt, så tonvis av kärlek på den! ♥


Förresten, är det kul att jag uppdaterar er ibland om vad jag gör på dagarna? När jag gjort sånt som gör mig glad, som jag är nöjd med, som jag inte brukar göra osv? :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

jaa, det är kul 8D



jag kan inte hjälpa att jag är lite psykist rubbad x)

2011-06-03 @ 23:06:58
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0