SOMMARLOV!

Lite efter men vadådå?
Igår var det en sjukt efterlängtad avslutning i skolan, med fina uppträdanden, utdelning av betyg och tal. Där var endel tårar när det var slut. Konstigt nog grät jag inte? Random.. Efter avslutningen for jag och familj in till stan och käkade kinamat, mm! Sen skulle vi hämta min moped men det fick pappa göra för jag och mamma hann inte innan jag skulle iväg på klassfest.

Det var en grym sista kväll med bästa 9Asbra! Först fest hemma hos Johan och vid kvart i elva tog de flesta av oss bussen in till stan och såg det sista av Daniel Adams-Ray konserten. Mötte upp Mathilda och Sofie som åkt in tidigare för att vara med i nykterhetstävlingen. Vid ett så kom Anders mamma och hämtade oss, då va det en trött Emma ;)

Kommer helt klart att sakna världens underbaraste klass som jag delar massor av minnen med. Men nu är sista kapitlet slut och vi är inne på epilogen, sommarlovet. Boken är slut, fast ändå inte. Den där lilla extra fortsättningen är fortfarande kvar. Jag sparar denna välskrivna bok i mitt minne, så att jag kan plocka fram den när jag vill. När jag vill minnas nått kul, något som betyder. Läsa det igen. Snart börjar en ny bok och ett nytt kapitel tar sin början. Allt är oskrivet, men ingen, inte ens jag själv, vet vad där kommer stå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0