Tjöttt.

Har haft en mycket trevlig dag tillsammans med mina miffon :) Dom kom hit vid tolv och då satt vi och snackade om allt möjligt typ. Sen hade vi minishooting med Sofie, blev inte så mycket bilder för hon skulle iväg och åka vattenskidor. Så jag och Mathilda kollade bloopers, plockade in hästarna så dom slapp all ohyra, åt M&M's och videobloggade. Haha den kommer nog inte upp för den hackade, + att det hade varit sjukt pinsamt, haha xd

När Sofie kom hit igen så packade vi grill, korv och bröd och lite annat smått och gott och drog iväg och grillade vid en sjö som jag inte vet vad den heter. Det var iallafall hög mysfaktor på det och vi hade otroligt roligt! Längesen jag umgicks ordentligt med mina fina miffon ju :') Vi grillade, tog bilder, tänkte bada med hoppade över det och hade en underbart roligt kväll, right? ;) Bilder kommer!

Nu är jag tröttis och längtar tills imorron då jag äntligen får träffa min älskling som jag inte har träffat på 1 vecka! :'( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0