Uppdatering om samtal.

Jag måste bara uttrycka min glädje lite:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! :D:D JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!! :D:D:D:D:D
JAG ÄR SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD JUST NU! :D

Sådär ^^ Förövrigt typ hoppar jag runt och skriker ut min glädje lite då och då, haha x) Och nu kommer vi till saken; Den 25 Juli-6 Augusti kommer jag befinna mig på Grytåsa, *glädjerop*, tillsammans med Frida! Vi ska åka dit och vara hjälpredor och kommer i utbyte att få rida, äta och bo! :D Galet glad är vad jag är och det kommer bli en av sommarens höjdpunkter! Kanske träffar man nån läsare där? ;)

Lite pics från förra året.




Dock kommer jag sakna min älskling så jag tror att jag dör.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0