Värmen. Dödar. Mig.

Det har varit galet varmt hela dagen! Imorse mådde jag verkligen skit.. Troligtvis för att jag inte drack tillräckligt igår. Hur som helst blev det bättre efter ett tag. Vi började dagen med att efter frukost gå och chilla i Hyde Park. Där låg vi på en filt med vatten och frukt. Då började jag må bättre. Sen tog vi oss till Oxford Street där vi... gick omkring? och typ dog av värme. Jag iallafall. Sen tog vi oss till Green Park för att chilla lite till, haha. Drev med min lilla parasit till lillebror (y)

Efteråt så gick vi förbi Buckingham Palace och kollade på vakterna med pälsbulor. Dom måste ha dött av värme där dom stod i full mundering med jacka, svarta långbyxor, stövlar och pälsbula i minst 30 grader.

Till middag käkade vi asgo pizza vid Hyde Park och avslutade dagen med båttur i Hyde Park-sjön i en trampbåt, det var mysigt :) Så kollade vi på massa fåglar, bland annat på "fula ankungar" ;)

Nu ligger jag på hotellet och dör av värme för vi har ingen luftkonditionering och fönstret kan man öppna max 20 cm, varmt. Iallafall så taggar jag Primark imorron och eventuellt så ska vi till "Drottningens stall" på rundtur och kolla! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0