Gladare :)

Blev på bättre humör efter att ha kommit ut till hästarna :) Mockade och fixade först, sen borstade jag på dom. Lorden fäller ganska mycket fortfarande fast nu är det korta hår istället för långa. Sebbe fäller inte så mycket men ändå. Han har några långa hår kvar så det ser lite kul ut, hehe. Efteråt fick Sebbe vara kvar hemma så promenerade jag en sväng på 20 min med Lorden :) Jag förstår inte hur det kan finnas så mycket piggelinmedel i en sån liten, gammal kropp O.o Haha.

Sebbe hade en fästing och världens bulle under igår när jag kollade igenom honom. Idag var den dock mycket mindre och ponnyn var inte alls lika stel och stapplig idag vilket gör mig superglad! :) Sprang lite i paddocken med honom och man markerade kanppt, tjo! :D Dock har han fortfarande ont i höger fram, der märker jag när jag kratsar vänster fram och han måste stå på bara höger.. Han är iallafall på bättringsvägen och det gör mig mycket gladare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0