Fucking regn.

Efter tio timmars sömn i min goa säng så är jag någorlunda pigg, utan illamående och huvudvärk!
Hemskeväder ute, blåser och regnar om vartannat. Ser verkligen fram emot att gå ut, nat. Och Wincent avskyr verkligen när det regnar i ansiktet på honom så vi får väll se om jag kan tajma en ridtur om det blir uppehåll nångång.

Tanken idag var även att vi skulle julpynta lite, det är ju trots allt första advent idag! Hoppas det blir av, vi är alltid lika dåliga på adventsljusstakar och stjärnor och allt vad det nu är. Det brukar komma upp sådär 1-2 veckor innan jul, ehe. Jag kan dock inte påstå att jag har någon vidare julkänsla med tanke på vädret. Förra året vid denna tiden var det ju för sjutton gubbar snö ute! Jag vill ha snö.. deprimerad chey.

Tror detta var ungefär ett år sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0