Ser du stjärnan i de blå, ja den lyser för oss två.

Igår kom Mathilda till mig och då red vi ut en sväng på två fina pollar :) Lite spänning i vardagen, då vi skulle unvika en väldigt lerig stig genom att gå på en lite mindre som var halvt igenvuxen, och vad händer då? Jo det sticker ut en ganska kraftig gren som Wincent kan gå under, men den kommer på min mage, så han fortsätter framåt men inte jag typ? xd Jag typ fastnade där medan han kämpade sig framåt och tillslut så vek sig grenen och han typ for framåt, haha! Sen lite mer spänning i form av ett helikopterhopp rakt upp i luften, över en liten bäck + lite sumpmark. Som ni kanske märker, så är inte Wincent överdrivet förtjust i vatten och lera, ehe.

Vaknade hos min älskling imorse och låg i typ 2½ timme och vred mig i magsmärtor, aj. Sen fick jag skynda mig hem för att rida Wincent, men den j*veln är så sjukt odräglig att hämta i hagen och springer bara ifrån en, så han är typ omöjlig att få tag på och det driver mig till vansinne! Struntade i honom efter en stund och skrittade en sväng barbacka på Sebbe istället. Sen for jag med mamma till gekås!

Gick runt och tittade och plockade på mig massor med kläder, men som inte var spc snygga när jag satte på mig dom. Fick iallafall med mig rätt så mycket hem.
Till stallet; Reflexjacka, ridstrumpor och en mössa. Osså en grimma till Wincent, men den betalade mamma 8)
Till annars; Nagellack, klistermärken till naglarna, pincett, 3 stickade tröjor, en skjorta, en skinjacka med ludd, en nästan onepiece, sportbag och lite godis. Osså köpte jag två par skor på SkoBoo. Ett par Uggs och ett par bruna med klack och päls, gorgeous ♥ Ska ta bild på allt imorron och dela med mig av :)

Just nu sitter jag i min nästan onepiece och kollar på Kungfu panda 2 och äter apelsiner, osså njuter jag av att vara ledig imorron oxå, när typ alla andra måste kravla sig iväg till skolan. Jag ska iallafall upp tidigt imorron! Rida i tid och få ut dom hyfsat tidigt. Både Sebbe och Wincent ska gå i paddocken över kavaletti och mycket lösgörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0