Smider planer!

Sitter och snackar med min saknade vän Frida på msn. Long time ago sen vi sågs, 6 augusti för att vara exakt. Åhå, jag har värsta Grytåsa-abstinensen.. ♥ Hursomhelst så ska vi antagligen vara här först, typ över nyår och sen åker vi ett par dagar till henne innan jag kommer hem igen! Mihi, vi vill ha snö och då ska vi ut och rejsa över fälten, awesome!

Nu har vi även halkat in på Grytåsa och då vill jag passa på att säga att ridlägertiderna för 2012 är uppdaterade! Så jag tycker verkligen ni ska kika in HÄR och boka! Är man öppen för nya, spännande saker och att lära sig rida på riktigt med kroppen så är det någon som du verkligen inte kommer ångra! Jag är optimist och helt säker på att Marie vill ha våran hjälp till sommaren oxå, så vem vet? Kanske så ses vi! 

Jag tror jag ska knåpa ihop ett mer detaljerat inlägg med text och bilder på hästar, aktiviteter och allt vad det nu är. Vore det intressant? :)

RIDLÄGER 2010.
FRIDA&ZEROX - JAG&ZORRO.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det skulle bara SÅ övernajs! :D



Saknar tjockis-race ^^<3

2011-11-27 @ 19:43:18
URL: http://fridasofiart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0