Svart som bläck.

Typ så mörkt va det när jag kom hem från tåget vid kvart över fem, wiho. Så jag har käkat och ska ut och mocka nu snart. Min snälla lillebror ska gå med ut och hjälpa till :) När jag kommer in ska jag typ dö i min säng.. Måste läsa i svenskaboken och den verkar bra så det ska nog inte bli några problem att läsa på när jag har kommit in i den!

Fyfan vad jag har skrattat idag, måste nog säga att Alice och Mathilda har varit på topp idag och man skrattar lixom bara av att dom skrattar.. Själv så fick jag till det ganska roligt två gånger. Första när Mathilda och Alice kommit på hur Voldemort håller sin stav, så dom hade gått runt med sina pennor och gjort så och typ skrikit "Avra Kedavra!" Så skrev Alice det i våran klasschat på facebook, och jag hade ont i halsen och hade inte halstabletter och skrev "JAG DÖR" efter. Fattar ni inte så är ni retards..

Andra var när vi väntade med Alice på bussen, jag skulle ta mig till tåget på ett eller annat sätt och tänkte gå över till andra sidan vägen för att kolla om jag kunde ta en buss till stationen. Det är ganska mycket trafik och jag kläcker ur mig "Jag kommer ju dö på vägen..!" Fattar ni inte detta heller så är ni ännu mera retards.

+ att vi har haft idrott på Atletica, hej träningsvärk!

LJUDOCHBILDSKOLAN SKARE VA♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

elbees♥

2011-11-09 @ 20:08:27
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0