Trevligt.

Hej på er :) Känns som att jag inte har gjort något idag, men det har jag.
Började dagen hos älskling där jag som vanligt vaknade innan alarmet.. For hem stax efter nio för att fixa stallet och rida. Halv två åkte jag med familjen + lillebrors kompis + älskling och bowlade! Va superkul bortsett från att jag bröt min nagel, inte gjorde en enda strike och inte vann ;) Sen åkte vi och åt pizza, mums! Handlade med oss glass innan vi åkte hem, utan älskling :( Så nu efter att ha tagit in hästarna och kvällsfodrat så ska jag sitta i min ensamhet och äta glass helt ensam medan jag tänker titta på Harry Potter och dödsrelikerna part 2 igen för att ta in allt sorgligt som hände, helt ensam. Osså får jag väll pilla på min design och göra lite inlägg, om jag känner för det.

Har sjukt ont i huvudet efter att jag slog i det i nån jävla låsgrej som stack ut från väggen i stallet. Har världens bula...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Passa på att vara med på veckans blogg: http://ourweekday.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-1.html

Lycka till



2011-11-24 @ 15:16:49
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0