Trött, sova lite I think.

Har pysslat med en ny design nu under kvällen. Kommer väll upp snart förhoppningsvis då jag tröttnat på den jag har nu. Vad har jag då gjort mer idag? Jag har ridit Sebbe, mockat, tatt lugnt och varit på tandregleringen och limmat fast min tråd som hade lossnat. Wincent vilade idag då han gått nonstop sen i lördags. Imorron kommer Mathilda hit och då ska vi rida ut en sväng på Sebbe och Wincent! :) Det var ages ago sen vi gjorde det senast, typ när jag hade Zerox och det är ju ett tag sen somsagt.

Imorron kommer min älskling hem oxå! Jag saknar honom så jag dör lite :'( inte träffat honom sen i söndags. Lyssnar på Just A Kiss av Lady Antebellum (sjukt bra låt, lyssna på den!) och då tänker jag massor på honom och saknar honom ännu mer. Men låten är ju så bra så jag bara måste lyssna på den. Ilandsproblem..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

sv: tack så mycket :)

2011-11-05 @ 00:59:48
URL: http://kajsaericksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0