Slut på lov.

Nästan iallafall. Äter godis och försöker tvinga mig själv att gå och duscha och sen sova så jag orkar upp imorron men det går inge vidare. Förtränger att det är skola bara för att jag vill ha lov.. Menmen, jag får uthärda. Det är inte ens två månader kvar till sommarlov! Början på lovet var bra, förutom att jag ramlade av Wincent och att han trampade på mig, och slutet! Det där imellan har bara varit jobbigt av olika anledningar. Lovet började bra med älskling och slutade bra med först Sofisen och sen älskling!

Idag så har jag som ni kanske sett spenderat förmiddagen med att sandpappra en kåpa till älsklings moppe. Jag satt med den i 2½ timme... Sen skulle han jobba så jag fick vackert åka hem och då gick luften ur mig så kom inte ut till stallet förän vid tre. Mockade och red Wincent. Det gick bra, som vanligt typ. Han var sådär mellanpigg. Inte lugn men inte överdrivet pigg, för utom när vi galopperade. Han fick nog av sig endel överskottsenergi iallafall och i morgon kanske han vilar eftersom att jag har läxor att göra som jag borde gjort nu under lovet men glömt/struntat i. Sebbe skritatde jag en runda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0