Time can heal, but the scars only hide the way you feel. And it's hard to forget how I left you hanging on by a thread.



Asså, jag vet inte riktigt. Kan väll inte direkt påstå att jag står framför något svårt val direkt.. Det skulle väll vara att välja möbler till garderoben eller ridskor isf. Nejmen, under denna vintern har jag haft det tufft. Och jag har många gånger haft två alternativ att välja mellan, släppa taget eller inte. I slutändan så släppte jag inte taget, och nu är jag säker på att jag gjorde rätt som höll kvar. Men det var svårt, och alla gånger jag höll kvar så undrade jag om jag gjorde rätt.




Dag 1: En facebook profilbild.
Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i ditt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Ett svårt val jag gjort/står framför.
Dag 6: en fin låt
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild du vet.
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0