Hey you over there, keep the L above in the air.

Inne på sluttampen nu då, på mitt näst sista sommarlov någonsin. Man kan ju tycka att det borde kännas konstigt men det gör det faktiskt inte, inte än. Det kommer nog inte kännas förän studenten är klar, för då kommer det inte vara någon skola att ta upp efter sommaren. Inte på samma sätt som man är van vid iallafall. Egentligen är det sjukt hur fort tiden faktiskt går. Säger som alla andra, varfan tog det sommarlovet vägen egentligen? Det har ju knappt varit sommar och veckorna har skenat. Faktiskt har hela första året på gymnasiet skenat. Dafuq det känns som om det bara var några veckor sen nian var slut och gymnasiet vankades. Sjukt säger jag bara.
 
Anyway, det var inte det jag skulle berätta om egentligen. Skulle berätta om min dag och hälsa på er! HEJHEJ! Började dagen med att vakna till regn. Det var mysigt. Åt frukost och släppte ut hästar. Har under tre dagar hållt på med att klippa av Sebbe vinterpäls... Klippmaskinen funkar inte om han är svettig, och han är jättevarm under pälsen fastän att jag har klippt bort halsen, bogen och magen. Jag fattar inte hur han fortfarande kan va varm?! Förhoppningsvis blir jag klar ikväll när han har fått vara ute och lufta sig hela dagen. Har under dagen också fått klart ett fotojobb för mamma! Hellohello kära pengar! :') Ska nog tillstan med Sofie och Mathilda + en plönningekompis till Sofie på lördag och då ska jag införskaffa mörkblå färg och ev. kamouflagefärgade jeans.
 
Nu sitter jag och äter en smoothie, som jag var nere och gjorde halvvägs genom detta inlägget, och pratar med Sofie och Mathilda. Om en stund, när den är uppdrucken typ, ska jag fixa köket och sen gå ut och rida. Sist men inte minst ska Sebbe klippas! Såå, vi hörs senare :)
 
Haha vacker gammal egopic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0