I see your true colors shinin' through.

Efter en bloggpaus efter mormorresan så är jag tillbaka för att sticka iväg igen. Åker till Grytåsa imorgon, men ska uppdatera eftersom att det verkar som att appen funkar fastän att den säger att det inte går att publicera inlägg? Aja, skulle åkt dit idag med Wincent men han drog på sig en vrickning innan när jag red, + att han inte känns helt hundra, så han blir hemma :( Lite deppig över detta men jag ska nog klara mig. Han är redan bättre tur nog, han rejsade som tusan i hagen innan vilket är ett gott tecken så ska sitta upp och känna på honom i paddocken lite imorgon innan vi sticker.
 
Ja det var väll det, ska upp sex imorgon så bör sova nu, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0