3 december, Gekås och julklappar.

Spenderat halva dagen hemma i snön och resten på Gekås tillsammans med Annika. Förmiddagen gick åt till att städa köket, dra av Wicent skor, verka han och Lorden och göra stallet. Sen tog jag miog vidare till tåget och sedan tog jag och Annika bussen till Ullared. Köpte alla julklappar utom en halv typ. Köpte en sak till min pojk men vill köpa något mer. Fick med mig lite grejer till mig själv oxå, bl.a jättegosiga strumpor!
 
Käkade på BK och satt där i typ en timme innan vi åkte hem. Och tack vare snön var Ullredsbussen sen så jag missade bussen hem så pappa fick komma och hämta mig. Hemma nu med ljusstaken tänd, Harry Potter på tvn, gosestrumpor på och kvällsmat brevid!
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0