Jullov, klappar, yatzy och beroende.

Ja, det är precis vad de senaste dagarna i mitt liv har bestått av, + lite annat. Fick jullov i torsdags, spenderat två nätter med min fina pojkvän, slått in alla mina paket, hälsat på farmor och haft en jättehärlig julafton med massa god mat, Kalle Anka och fina julklappar! Hoppas ni också hade en bra dag och att ni fick sånt ni önskat er. Själv hade jag inte önskat mig något speciellt och jag tror det är hemligheten, man ska inte önska sig massor för man blir bara besviken när man inte får det. Därför vart jag himla nöjd med alla klappar! Fick bl.a en blixt till min kamera, onepiece AKA zebradräkt, fina tröjor av min pojk och pengar.
 
Hade tänkt att jag skulle ta lite bilder så får ni se, men har fastnat framför Vampire Diaries varje kväll som är min nya drog och beroende. Så himla bra, gah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0