Lucia eller nått.

Har inte kännt någon luciastämning what so ever eftersom att det inte var någon på LBS som ville vara med och göra något luciatåg. Har inte hört några jullåtar, inte sett något glitter eller en enda tomteluva idag. Känns inte jättefarligt, roligare är det dock att jag fyller år imorgon! Hihuhihu glad tjej :3 Blir som ett barn när min födelsedag närmar sig och jag får fylla år. Lika mysigt varenda år!
 
Redigerar och förbereder massa bilder i inlägg för att jag ska bli trött och somna så fort som möjligt när jag lägger mig. Bra taktik va? Det är bilder från förra helgen samt från Grytåsa i somras så det kommer bli värsta årstidskrocken här, haha. Men nu ska jag fortsätta, så hörs vi.

Skalade min banan igår
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0