Rätt okej tid ändå.

Ligger nyduschad i min nybäddade säng och chillar lite med en burk glass :) Men det får nu vara slutchillat för nu. Ska fixa bilderna till mitt Grytåsainlägg och publicera det, sen så är det samhällsplugg som gäller. Inte spc kul men vad ska man göra?

Förresten så vill jag bara berätta att Wincent fick ju som sagt vaccinationsspruta no 2 i fredags och på lördag morgon mådde skrutten verkligen inte bra :( Han gick stappligt, matt i pälsen, kunde knappt sänka huvudet och när han väll gjorde det så stod han med fram och bakben mot varandra som en bergsget och skakade i hela kroppen av ansträngning. Stackars pluttisen :( Som tur är, så har mamma galet bra kontakter och produkter så han fick på sig ett "plåster" som man sätter på länden på dom kort sagt. Efter 3 timmar var han 98% okej igen vilket var himla skönt!

Det s.k plåstret heter Equiwinner och har med elektrolyter att göra, är ni intresserade av en bättre beskrivning av vad det är, vad som händer när man sätter på det, varför man ska använda det osv? För isåfall har jag redan fått min mamma att skriva ihop ett sånt inlägg eftersom att hon säljer det! Är det nått ni vill läsa mer om? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0