What doesn't kill you makes a fighter.

For till min älskling igår efter att jag ahde varit och vattnat och matat och tagit in Mathildas hästisar. Blev bestämt rätt snabbt så hann inte klicka in nått inlägg, en hade inte blivit något vettigt ändå, inte för att det blir det nu direkt men aja. Jag är verkligen duktig på att skriva totalt onödiga inlägg ;)

Hursomhelst så ska nog mamma upp på Wincent för första gången idag, spännande! Får hoppas att han är på "bra" humör, dvs inte döfjantig och överpigg.. Fast han gick rätt ordentligt igår så det är nog ingen fara, dessutom ska hon bra rida i paddocken. Sebbe ska oxå ridas en tur och stallet ska göras. Fast när jag kom hem innan så såg det ut som om mamma redan hade mockat.. :3

Tjock bebis hos sina uppfödare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0