17/7 2012.

Hej på er! Har ni haft en bra dag änsålänge? :) Själv ställde jag klockan på sju imorse och gick upp tio över. Känns som om jag sover bort dagarna när jag sover längre än nio typ.. Åt frukost direkt och gick ut och red ut på Wincent. Vi var ute i ca 1h och 25min och det blev rätt mycket trav och galopp upp och ner. Han var rätt pigg eftersom att vi bara skrittade igår.
 
Nu har jag precis ätit lunch och under eftermiddagen ska jag göra stallet och slänga ut de sista dåliga höet. Jag ska städa min toa, blogga och skriva ut bilder om min skrivare vill samarbeta med mig. Annars har jag inget annat inplanerat, men känner jag mig själv rätt så kommer de enkla sakerna ta resten av dagen ;)
Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0