Bra vänner, go pojkvän och bloggsug.

Haft ett par riktigt bra dagar iförrgår och igår! Dom har nämligen spenderats med först mina braiga vänner och sen med min älskling som jag inte träffat på tre långa veckor. Jag, Sofie och Mathilda impuls-tältade i regnet. Inte spc lyckat när allt typ blir blött.. Kul hade vi iallafall! "Nejmen Ferdinand, varför leker inte du med dom andra tjurarna?" Haha dör!
 
Hade en av de bästa kvällarna med älskling igår! Saknat honom så himla myckert så det var jatteskönt att få träffa honom igen. Kom hem från honom för en stund så nu ska jag gå ut och mocka och sen när jag kommer in ska jag försöka blogga eftersom att jag fick världens bloggsug! Håller på med en ny design som snart är klar så ska göra klart och lägga upp den först. 
 
På återseende kära läsare!
 


Kommentarer
Postat av: Mathilda Sjöberg

"Jag sitter hellre här, och luuuuktar på blommorna!"
HAHAHAHA xd

Svar: SÅ JÄVLA BRA! xdd
Emma Jonasson

2012-07-11 @ 13:31:56
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0