Ekorrar och flygande bullar.

Hej på er! Vaknade nyss efter en sen kväll och natt med Sofie och Mathilda! Snabbt och hastigt bestämde vi igår att dom skulle komma hit och bada och sova över. Så dom kom vid tio i tio och stack vi ut och badade. Tog mig ca 25 min att hoppa i och under tiden hann jag få ett ton med myggbett... Tagit årets första dopp nu då, ehe. Sen tittade vi på roliga bilder innan vi fixade mumsig nattmat och tittade på Ice Age. Nu ligger dom och sover så jag ska gå ut en sväng till hästarna sålänge, för dom lär sova ett par timmar till ;)

Ha en bra dag så hörs vi sen!

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda Sjöberg

Gillar att sofie är typ naken och jag jag har ett ton med kläder på mej, hahah :D
Och va fin min sidecut var när jag sov :3

Beware of the squirrels.

Svar: Haha x)
Emma Jonasson

2012-07-20 @ 19:05:36
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0