I love quotes.

Kan inte heller här bara välja ett, så här kommer ett par.
 
You really never know how strong you are until being strong is the only choice you have.
-
A person who truly loves you is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believes the smile on your face.
-
You're braver than you believe, stronger than you seem and smarter than you think.
 
 
Dag 1: En facebook profilbild.
Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i ditt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Ett svårt val jag gjort/står framför.
Dag 6: en fin låt
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild du vet.
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0