Jag är såhäääääär duktig.

Ja idag tycker jag att jag har varit duktig. Har damsugit i foderkammaren, sopat ytteravdelningen och slängt ut gammalt hö och sopat, + det vanliga stalljobbet då. Jag har städat köket och torkat bordet, städat mitt egna rum och ändrat om lite. Och det var inte ens någon som sa till mig att göra det! Jag har till och med damtorkat i mitt rum, det ni! Har även kollat möbler till min klädkammare som kommer gå i beige, vitt och guld, classy!
 
Kom nyss in från stallet efter att ha varit ute på min och Wincents första barbackatur ihop. Det gick bra, han tyckte det var lite konstigt när jag precis hoppat upp och de första stegen men sen så gick det bara bra. Han är antagligen aldrig riden barbacka innan och jag har hört att dom kan tycka det är väldigt annorlunda och konstigt utan sadel. Men det gick bra och jag tror att han tyckte om det.
 
Nu ska jag kika klart på ett avsnitt av Ghost Whisperer och sen ska jag ta och krypa ner i min gosesäng, godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0