Just like old times.

Igår var allt precis som old times, och jag gillar old times Spenderade dagen med Sofie och Mathilda på stan. Åkte tåg in vid ett och sen strosade vi runt i affärerna. Fick med mig två linnen, ett par byxor och en sjal hem. Kommer bilder sen i separat inlägg! Sprang runt fram och tillbaka hela tiden typ. Åt tacotallrik på Ströget innan vi förflyttade oss ner till bion och kollade på LOL med Miley Cyrus. Tyckte den var söt. Sån typisk, förutsägbar tonårsfilm egentligen, men jag gillar sånna ;) Kikade lite på bilarna innan vi åkte hem eftersom att det är Wheels and Wings denna helgen och Sofie kände någon som hon skulle vinka på.
 
Bra dag, som innehöll allt det jag saknat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0