Overslept.

Försov mig en och en halv timme imorse. Visade sig att det inte gjorde så mycket eftersom att det ändå regnat hela morgonen. Gick ut och släppte ut hästisarna och mockade vid nio. Sen åt jag massa mumsig frukost medan jag läste fanfics. Det är fortfarande tråkigt väder, mulet och blåsigt. Så idag ska jag verkligen städa min toa och röja så mycket som jag bara kan. Vill ha min klädkammare nuu!
 
Senare idag så ska jag rida Wincent. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Vi kanske hoppar lite om det har torkat upp tillräckligt i paddocken och om jag kan få min lillebror att fixa till den. Har förresten filmer från när jag hoppade på Grytåsa som jag ska klippa ihop och lägga ut om ni vill se? :) Sebbe ska nog också få sig en tur kanske, red honom för första gången efter två månaders vila igår!
 
Ha en bra dag you guys, och kom ihåg frågestunden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0