SÅ MYCKET SOL.

Åh så underbart väder idag, äntligen säger jag bara och inte en dag för tidigt! Hoppningen imorse gick bra. Klarade hela banan efter att successivt ha lagt på del för del efter att ha ridit dom var för sig ett par gånger och nästan ridit rakt in i hinderstöden.. Det var klurigt i början då de flesta övningar är gjorda för större ridbanor och våran är liten. Firat min bror med familj och lite släkt under kvällen med go mat, tårta och skratt! Har dessutom hunnit sola idag, underbart! Apropå sola så åker jag till Skåne imorgon på semester. För det är det när jag är hästledig och kan göra det jag känner för. Älskar hästarna men det är skönt ned vila. Så åker alltså till mormor ett par dagar och jag ska bara sola, sola och sola! Kanske bada och äta lite oxå ;) Ska försöka mobilblogga! Nu dags att sova, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0