Some day I will find my way back to where your name is written in the sand.

- Bli en outstanding fotograf och få resa jorden runt och göra olika fotojobb. Från att fota djur i regnskogar, till kändisar på galor, till modeller för tidningar osv. Jag vill göra allt! Samt hitta och utveckla min stil och sätta prägel på alla mina bilder. Man ska se dom och tänka "Ah, det är en Emma!"
- Ha ekonomin att leva det livet jag vill. Kunna resa dit jag vill, kunna köpa det jag vill, kunna göra det jag vill. Pengar ska inte få sätta stopp så att jag inte kan uppleva livet fullt ut!
- Se mina barn växa upp och ge dom den bästa uppväxten som bara är möjlig. Visa hur mycket jag uppskattar dom (förhoppingsvis) och visa dom respekt. Vara där och stötta dom i det dom vill göra.
- Skaffa en tatuering eller flera som betyder något.
- Träffa hela Hunger Games Casten!
 
 
Dag 1: En facebook profilbild.
Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i ditt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Ett svårt val jag gjort/står framför.
Dag 6: en fin låt
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.

Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild du vet.
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0