Back to school.

Yes det är vad som gäller imorron. Har bara två lektioner så det känns rätt skönt och lugnt att börja med det. Dessutom börjar sent och tar halv tio tåget vilket gör att jag slipper kliva upp halv sex och det är ganska skönt det med. Försöker mocka innan stallet så att jag inte behöver göra det efter skolan om jag skulle vara jättetrött eller nått sånt, men det ska nog gå bra. Igår mockade jag faktiskt lite hos alla och gjorde klart och tog in på kvällen eftersom att mamma åkte tidigt och kom hem sent, och det gick bra. Nej ursäkta, nu ska jag sluta babbla om att allt nog kommer gå bra.

Känner oxå att jag börjar få blogglusten tillbaka så jag ska försöka skriva roligare och mer varierat :)
Jag börjar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0