Tillbaka efter paus!

Som rubriken lyder så tog jag en paus från bloggen, en oskriven sådan. Hade inte tänkt pausa från början men upptäckte snabbt att det var skönt att slippa tänka på den, känna tvång och stress över att skriva. Men nu har jag börjat bli bloggsugen igen och jag kommer dessutom kunna uppdatera mer och kanske roligare nu eftersom att jag har fått min Iphone! :DD Och jag är väldigt glad över ni trogna som har stanant kvar och tittat in varje dag trots ingen uppdatering, ni är guld värda! ♥

Vad har annars hänt i mitt alldagliga liv under min bloggfrånvaro? Har börjat rida igen efter att jag varit så sjuk, och städat sadelkammaren! Har förebilder men ska ta efterbilder oxå och visa er. Träffade mina fina vänner för nån helg sen också och i skolan har vi äntligen börjat mer med foto! Och så har jag och min fina firat 1½ år häromdagen, visserligen spenderade vi inte dagen tillsammans men ändå.

Som sagt känns det som om jag har fått blogglusten tillbaka + att jag nu har min Iphone att blogga med! Jag ska också börja pilla med en ny design då jag tycker denna är mer vintrig än vårig. Får se när den kommer. Jag brukar ta rätt lång tid på mig när jag gör bloggdesigner, det kanske ni har märkt? ;)

Hoppas ni får en bra dag kära bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0