Fredag, Lördag, Söndag och restan av dagarna.

Ursäka för min försummelse av er.
Helgen var en bra helg, väldigt bra faktiskt! Myskväll med min älskling i fredags so, vanligt. Lördag och söndag spenderades tillsammans med Mathilda och Sofie. Vi gjorde en hel massa fast ändå inte. Käkade på Donken där vi satt i två timmar, sen satt vi ytterligare en på Statoil haha. Körde hem till Mathilda och promenerade med hennes hästan, sen hem till mig och mocka och käka och sånt. Tittade på första skivan av Titanic också. Fast jag slocknade som ett ljus direkt typ. Efter att ha avslutat min enorma fruktsallad vi ställde oss och gjorde halv tolv på natten... :3

Resten av veckan har väll varit okej. Tycker inte om Wincent så mycket just nu, han bara dummar sig hela tiden. Dessutom öser regnet ner vilket inte är så himla kul. Jag har iallafall ett nytt orange paraply att hålla mig torr under!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0