Typ sista soldagen.

Enligt SMHI kommer regnet imorron för att stanna med enbart lite solglimtar här och var minst en vecka framöver. Haft en bra dag idag iallafall. Slapp och rolig idrottslektion med stafetter och kubb. Antagligen bara lbs:are som spelar kubb på idrotten.. (y) Efter lunch fick vi sluta tidigare eftersom att vi inte hade lärare så jag kom hem två timmar tidigare än vanligt. Hade dock världens huvudvärk och himla ont i nacken.

Försökte knoppa Sebbe innan när jag pysslade om honom. Har bara en sak att säga om dom; HAHAHA! Typ det fulaste jag någonsin skapat i hans stackars man. Han fick en fin fläta istället!

Wincent jobbade bra och mycket idag. Galopperade upp för backar och idag samlade jag mod och klättrade upp den den brantabranta backen, den som är nästan 90° så man typ får ligga ner på hästens hals fast det är så brant så det känns som om man står upprätt. Det gick bra iallafall, var inte så farligt som jag trodde men ändå så äckligt att jag var skakis efteråt, därav så suddig bild 8)

Nu ska jag, lite försent jag vet, plugga ekonomi.
Ha en fortsatt bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0