When will you realize, baby I'm not like the rest.

Typ att mitt liv är galet bra just nu! Inte ens tre veckor till sommarlov, värmen är här, mina vänner är bäst och min pojkvän oxå. Jag har köpt en klänning till skolavslutningen som jag dessutom kan ha i London som det är typ 27 dagar kvar till eller nått, så jäkla taggad AHH! Och så har jag fått mitt första riktig fotojobb med betalt och allt!! :D

Wincent har gått riktigt bra de tre dagarna innan idag. Ett pass i paddocken och två ute. Idag skulle vi hoppa och jag fick smaka sand efter ett missförstånd. Eller inte bokstavligt talat men slog typ en kullerbytta ner på marken. Aj på min rumpa :( Osså åkte västen in i magen så den har jag oxå ont i. Menmen, sånt händer. Gick la hyfsat när jag satt upp efter men han va pigg och ofokuserad + att det va typ äckligt varmt.

Nu ska jag sova sex kvartar i timmen, sover för lite.. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0