17/11 - Hemmagjord pizza.

Hej på er, det var ett tag sen nu. Har haft fullt upp senste veckan med vår affärsplan, no doubts about that. Det behövde vara klar och inskickad igår innan 00.00 för att få vara med i tävla i "Bästa affärsplan", men vi hann och den blev faktiskt riktigt bra! Och när vi ändå är inne på företaget så var jag och mina kära medarbetare iväg på julmarknad idag för att marknadsföra oss. Vi delade ut visitkort direkt i handen men delade även ut ballonger till alla barn, med visitkort innuti. Hur smart? Inte jätte mycket folk som var intresserade, men majoriteten var äldre. Vi fick spridit mer reklam än om vi inte gjort något!
 
Vad gör jag just nu då? Sitter i min säng och lyssnar på musik samtidigt som jag väntar på min pizza, mums!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0