Brämhults, Arla och Renée Voltaire.

Det är vad min kvällsmat består av, juice och yoghurt med müsli. Blev sent i stallet idag då jag först och främst kommer sent från skolan, sen så var jag tvungen att fota till min fotouppgift innan och under tiden jag mockade klart, sopade osv. Ni kommer få se slutresultatet efter redovisningen. Nu när jag tänker efter har jag faktiskt en ovisad uppgift att visa er, håll koll!
 
Har nyss tagit en varm, go dusch och innan det klickade jag hem världens finaste vinterjacka som jag har suktat efter i ett par månader. Ikväll var den på rea så jag slog till, ännu bättre med rabattkod på 100:- också! Klickade hem den från DM Retro och jag lääängtar till den landar i brevlådan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0