6 Oktober 2012.

Känns rätt sjukt att det redan är oktober.. Anyways så har det varit mycket to do senaste veckan så jag har inte prioriterat bloggen, utan satt hästar, skolarbete och sömn först. Men det har inte hänt så mycket spännande. Firade Mathilda hos Annika tisdag till onsdag, superkul! Fotade färg i vatten i torsdags, igår hade vi på LBS friluftsdag och promenerade en etapp på Hallandsleden som var 11 km. Underbart att ta sig igenom sumpmarker med converse jao. Wincent har sparkat sig på insidan av bakbenet så det är ett sår + svullet, klumpen. Svullnaden har som tur är redan börjat gå ner. Vi överväger om han inte haft skor så mycket innan av den enkla anledningen att han är så klumpig och sparkar sig.
 
Idag har jag en fett lång todo-list med typ nio saker, varav jag gjort en + lite på en annan. Så kanske bör sätta fart nu? Ska skritta en sväng med Wincent på hårt underlag och se hur han känns. I hagen springer han som ingenting. I skrivande stund kom jag dessutom på den briljanta ideén att få min lillebror att rida med mig på Sebbe! *plingpling och blinkblink i glödlampan över mitt huvud*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0