Fotografering.

Igår fotograferade jag Sofie till min utställningsuppgift! Så himla nöjd med Sofie och bilderna som jag tycker blev superduper! I stort sett så som jag föreställt mig. Vi testade två olika outfits samt två olika platser. Det regnade småspik och blåste som fasen men Sofie klagade ingenting utan lät mig i min takt ta bilder tills jag blev nöjd. Så stor eloge till henne! Vi ska fota vidare nästa helg också på nya platser och med nya kläder! Kommer ladda upp många av bilderna senare eftersom att jag inte än vet vilka jag ska använda mig av, men här har ni ett smakprov!
 
 
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt fin bild!

Svar: Tack du!
Emma Jonasson

2012-10-14 @ 13:13:26
URL: http://photobysara.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0