Jamen vilken bra helg det har varit.

Ja, ja det har det. Har spenderat största delen av den med mina fantastiska vänner ♥ Tog en tripp till stan med Mathilda igår som handlade upp sina födelsedagspengar och jag köpte ett par skor som jag egentligen inte hade råd med, men tack min favorit pappa! Åkte hem, och efter ett par timmar kom Sofie och Mathilda till mig och vi käkade tacos, pratade och skrattade till halv tre ungefär. Vi pratade om typ allt som hänt mellan oss sen typ i sjuan och insett att, fan vad töntiga och omogna vi varit, HAHA. Behöver inte ta upp varför här, but it's true.
 
Idag har vi spenderat en stor del av dagen med att styla och fotografera till utställningen. Har hur mycket bilder som helst att välja mellan, kommer aldrig gåååååå...
 
Trött och nyduschad tjej i sängen nu som behöver sova, nighty.
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda Sjöberg

Hahah, tur att vi har vuxit upp liiiite iaf! :D

Svar: Aomen :3
Emma Jonasson

2012-10-21 @ 23:01:05
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0