Ny blogg, förr eller senare.

Har idag skapat mig en ny domän, för har länge funderat på ett nytt bloggnamn och idag poppade det upp! Dock var det inte tillgängligt med ändrade om det lite och då funkade det. Kommer dela med mig av den när jag är redo att flytta, dvs när den har en design som jag ska lägga ner massa tid på, samt när jag känner mig klar här. Kanske vid årsskifet?
 
Anledningen till att jag flyttar är till mestadels att det finns så otroligt mycket på denna bloggen. Massa meningslös text, bilder, utfyllnad, inlägg-bara för att. Vill ha en blogg med kvalité, och det uppnår jag bara genom att börja om på nytt. Denna kommer finnas kvar, om det skulle vara någon som vill kika in.
 
Och Frida, om du läser detta, så kommer jag inte på nån bra logga.. Så vi får klara oss utan en ny sådan ett par dagar till. Solly.
 
Denna bilden gjorde min dag, GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0