Skriver som en idiot.

På pricken ja. Har en uppsatssom hälsocoach att skriva klart. Egentligen borde jag inte sitta här över huvud taget men har så ont i ryggen så jag kan typ inte fokusera. Ska skriva lite som jag inte behöver tänka på vad jag skriver typ här nu så släpper det förhoppningsvis.
 
Idag har vi haft Halloween på skolan och så var det utklädningstävling så jag och Suz var nått som skulle likna dead meangirls. Frida var en läskig snickare med enorm skiftnyckel. Fina var vi :3 Största delen av dagens lektioner har jag spenderat i fotosalen och fick idag klart min fotobok till utställningen! Bilderna kommer komma upp i tidsinställt på lördagkväll eftersom att vi ska bort.
 
Ja, nu har det släppt lite. Hey ho, let's go.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0