2012-09-11

Jamen visst, så ser det ut under tiden där nere i hörnet på skärmen nivet? Klockan är 20.08 förövrigt. Hoppas ni har haft det bra de senaste veckorna och lever livet och mår bra? Det gör jag iallafall! Internet är här igen, sen nästan två veckor tillbaka ehe, och allt skolarbete är igång på riktigt nu. Känns rätt gött faktiskt att ha rutiner igen och komma in i dom. I år ska jag jobba stenhårt för alla mina betyg. Ska plugga i tid och är betydligt med strukturerad i min planering än vad jag någonsin varit innan. Allt skrivs ner i kalendern, samt att alla genomgångar antecknas i blocket. Läsåret 12/13 kommer bli bra!

För att sammanfatta min dag lite snabbt så har jag varit effektiv innan skolan och ridit Wincent. Han är bärigare i galoppen inne i paddocken nu så det går åt rätt håll. Två lektioner i skolan, svenska och entreprenörskap. Älskar sista lektionen entreprenörskap! Så himla kul! Vi håller på och skapar våra egna företag, och mitt, Fridas, Suz och Nattis är helt klart asbra! Vi ska till SM i ungt företagande och gå på gala i Stockholm! TAGGA DÅ!
 
Nu hade jag tänkt kila ner och hämta en skål soppa och sätta mig och kolla nått avsnitt av Top Model. Cycle 16 tror jag det är om det är någon som undrar. Är tillbaka nu så vi hörs snart igen!
 
Såhär glad är jag ikväll!
 
Möte jao.
 
Det går bra nu..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0