But, the grass ain't always greener on the other side, it's green where you water it.

Håller på och laddar upp med massa tidsinställda bildinlägg till er! Men ska pausa nu och gå ut och ta in hästarna. Har bara hunnit med ungefär hälften av allt det jag skulle göra idag. Eller rättare sagt, jag hade hunnit allt men har inte gjort det. Gjorde allt det hästrelaterade såsom att mocka ut och motionera alla. Sen hamnade jag i sängen framför två avsnitt Top Model och det första avsnittet Glee i säsong 4! Glad tjej!

Käkade middag för en stund sen och när jag kommer in från stallet ska jag duscha och sen kanske fixa fler inlägg och redigera ännu fler bilder. Men vi får se vad jag orkar. Ska upp tidigt imorgon, bilen går hemifrån senast halv 9 och hästarna ska fixas innan det. Vi hörs imorgon, kommer minst två inställda!
 
Någon på plats på galoppbanan imorgon förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0