Redigerar bilder.

Änsålänge är jag uppe i 32 stycken. Det är bilder från Grytåsa. Har även att par som är fotouppgifter från skolan som jag också tänkt lägga upp. Ligger just nu i min säng med myskläder, musik och godis som sällskap medan jag redigerar på. Seg dag fast ändå inte. Var verkligen superdåligt väder imorse, blåste typ storm och regnade jättemycket. Mitt paraply dog nästan.. Annars rätt lugnt, förutom alla asgarv. Haha mina vänner är verkligen för bra ♥ Skulle ha ridit efter skolan men var så sjukt trött och kände bara att om jag hade hoppat upp och ridit hade det bara blivit pankaka. Då är det bättre att låta det va. Nya tag imorgon! 
 
Imorgon har jag fullt upp all day. Ska mocka ut bäddarna, rida två hästar, promenera en, plugga historia, plocka ihop lite på mitt rum och försöka komma ut och springa en runda. Extra taggad på att springa med mina nya running-byxor! På söndag befinner jag mig på Göteborg Galopp med pappa hela dagen. Mamma reser bort över helgen så jag behöver hjälpa honom i affären. Blir verkligen sjukt kallt där ute. Gör som Marie och tar på mig overall tror jag.. Packlista; Overall, vantar och mössa.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0