Tolfte september tvåtusentolv.

Hallå där, hur är det mer er? Själv är det bra här under mitt täcke i mitt svinkalla rum. Verkligen äckligt kallt ute idag.. Blåser och bara är höstigt. Kvart i tolv hade jag ridit både Sebbe och Wincent och gjort klart stallet. Nu har jag käkat lunch och värmer mig lite men ska gå ner och duscha. Det är nog ett mer effektivt sätt att få upp värmen på. Vid fyra ska jag åka in till stan och träffa min gosepojk, för vi firar två år tillsammans idag! ♥ Helt sjukt vad fort tiden går.. 
 
Hopp i duschen nu säger den stressade delen av mitt medvetande. Bättre vara klar i tid än behöva stressa. Jag hatar att stressa.. Vi hörs senare!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0