You've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed? Baby we're a little different there's no need to be ashamed.

Tanken är att idag ska vara en produktiv dag. Vaknade gråtandes kvart över sex av en mardröm och kunde inte somna om, så nu känner jag mig redan helt slut. Bara att anstränga sig. Idag ska alla hästarna röra på sig och stallet ska fixas. Jag ska också ut på en powerwalk/springrunda, läsa min bok och skriva ett tal till svenskan. Vadå fullt upp? Det gör det inte direkt mer peppande att gå ut med tanke på vädret. Haglar och regnar om vartannat. Och när jag säger regnar, så menar jag öser ner som om det inte finns nån hejd. Hua, hoppas jag klarar mig undan sånt på mina ridturer och promenader.. Varför har jag inget ridhus?! Uhu...
 
Håller tummarna för uppehåll och sticker ut nu för att rida första hästen, hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0