Färg på kinderna och kyckling till middag.

Har redan sagt det, men vilken härlig dag! Många timmar ute gör verkligen under och jag känner mig så himla pigg och glad trots att jag varit igång hela dagen. Var ute i en halvtimme och sprang? Trodde det skulle ta betydligt längre tid. Känner dock redan att jag orkar mer och längre sträckor, det gör mig så mycket mer motiverad att fortsätta! Misstänker att jag kommer vakna med träningsvärk imorgon så tänkte gå ner med bror min till bussen innan frukost för att gå loss det.
 
Lagat middag har jag också gjort. Kycklinggryta med pressad potatis och sallad blev det, det ni! Låter mer avancerat än vad det är haha.. Men gott blev det och nu kan jag göra det igen om det skulle behövas. Jag har massa dolda talanger som har börjat kika fram det senaste ju.
 
Har ett möte i Varberg inbokat kvart i tolv imorgon och efter det tänkte jag kolla runt i affärerna lite, bl.a Bokia eftersom att det är bokrea och böcker kan man inte ha för många av. Förhoppningsvis stannar solen kvar så att man kanske kan chansa på den tunna skinnjackan?..
 
Ha en fortsatt bra kväll vad ni än sysslar med, själv tänker jag äta lite bär och kolla på ett avsnitt av Lie To me!
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0