NOLLTVÅ NOLLTRE TRETTON.

Haft en relativt produktiv dag beroende på hur man ser det. Vaknade brevid min älskling imorse, det bästa som finns ♥ Sen har jag tagit hand om alla hästar, läst ut en hel bok som jag ska skriva bokrecension på imorgon, städat köket samt lagat middag till mig, min bror och far. Nu ligger jag i min säng, luktar på mina lakan (haha vad psyko det lät) och dör av träningsvärk.
 
Spelade handboll på idrotten igår, som förövrigt var sjukt kul kanske skulle satsa på det istället?, samt sprang en runda på lite drygt 4 kilometer, och dagen innan det var det en promenad som gällde. Aj säger jag bara och jag orkade inte ta mig ut idag men imorgon ska jag iallafall promenera en sväng. Känner mig duktig och det är rätt gött att dra på hög musik i lurarna och bara dra ut och köra gärnet tills man inte orkar mer, hoppas denna träningsmotivation håller i sig!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt att du kände att idrotten var rolig :)

2013-03-04 @ 20:26:00
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0