Pecha kucha och bokrecension.

Har jobbat på så himla duktigt nu under kvällen känner jag! Skrivit klart allt om slaveri, tagit bort det som var för mycket och skrivit på min bok recension. Känner mig på banan nu och som om jag kommer hinna klart till på fredag med båda uppgfterna. Hann inte ut och springa idag så tog mammas stallsysslor för lite extra träning. Imorgon ska vi runt i Varberg och fota, alla får en koordinat och så ska vi fota i det området. Så eventuellt får jag lite motion imorgon oxå även om jag inte hinner ut. Slutar tidigt på fredag så då hinner jag en sväng!
 
Tänkte egentligen lägga mig nu men internetet har varit borta under kvällen så jag har inte hunnit med riktigt så mycket som jag ville även om jag hunnit mycket, så jag fortsätter en kvart till innan jag lägger mig.
 
Vi hörs imorgon lovers!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0